13 maj 2013

Sitter och svullar ben & Jerrys just nu, goottti !
Idag har jag typ bara varit i skolan. Började med engelska, läste och översatte texter, rätt chill. Sen tyska, då kollade vi bara på film och svarade på frågor om filmen. Chill det också. Sen So, då jobbar vi med europa i Think ?
så vi fyllde i en karta och jobba på seterra, haha garva mig igenom lektionen med Lisa, OMG..
Lunch, äcklig mat som vanligt. Så man får hungra genom skoldagen..
Idrott, hade höjdhopp & vollyboll. Vi började med höjdhopp. Saxa 110 men gjorde typ magplask eller något i slutet, måste varit riktigt hett asså.. Men hoppa 120 som max. Är väldigt nöjd med det. Men mitt mål är att klara 125, men har en bra känsla när jag hoppar med faktiskt. Förrutom att jag faktsikt måste alltid våga hoppa, för att det är ju så sjukt hööögt.. Nä men nöjd över lektionen, Linn ger mig bra inställning till idrott igen. Sen körde vi vollyboll, flumma genom den också. Dock så va östnytt något och filma oss våran idrotts lektion så de kommer på tv.  Piiiinsamt..
Sen SNS , vi gjorde ett grupparbete. Men i dag ändra dom tydligen arbretet så man skulle göra det själv. Inte så uppskattat av många, men fick hjälp av älskade Linn så blev typ klar i dag. Vad skulle jag göra utan dig snuttan ?
Sen slutade vi, bara vari hemma och latat mig i dag. Något som behövdes kände jag.. Skulle igentligen plugga, men ggör det i morgon i stället. Nu ska jag bara njuta av kvällen och chilla. skriiver mer sen eller i morgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla

haha åh gud jag har inte hoppat höjdhopp sen i 6:an, vet dock att jag var så smidigt att jag hoppade 115, och jag var kortkortkort ;)

2013-05-14 @ 12:43:19
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0