Chekka

Tycker att ni ska kolla min bästavän Fridas blogg. Hon är en underbar person Som man kan lita på i alla lägen men även dampa sönder med. Hon är en av dom personerna jag litar på till 100%. En vän som man aldrig vill förlora! Dessutom rider hon som en riktig stjärna! Hon & hennes ponny Viggo kommer lätt gå dom högsta klasserna. D-ponnisar, se upp för dom, dom är farliga kan jag lova! Kan inte beskriva med ord vad hon betyder för mig! Hon finns alltid där & jag kommer alltid finnas för henne. Älskar dig din knas boll<3
Www.fridarida.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Rhoda Alemayehu W Michael

fin blogg! bloglovinbyte?

2013-03-05 @ 17:30:56
URL: http://rhodamichael.se/
Postat av: m

Hej, jättefin blogg du har! :) Ställ gärna frågor till min frågestund jag drog igång idag, skulle vara jätte trevligt! Kram

2013-03-08 @ 17:33:23
URL: http://mollyrosenstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0