Sova över med frida

Praon igår, sista dagen.. Kändes tråkigt faktiskt.. Börja med städa & lite så. Sen hjälpte en tjej med att plocka upp varor. Sen skulle jAg märka alla varor med halva priset lappar, sjukt jobbigt haha. Sen hjälpte jag att plocks upp igen. Så drog jag till donken & tog med mig ner till hööks igen. Tog tårta sen som jag tog med & bjöd på. Jobbade på sen, efter de fick jag välja en sak i butiken. Tog ett pannband till chilli. Slutade 5. Drog hem & packa så åkte jag till Fridas stall. Hjälpte henne lite med hästarna. Fick även träffa hennes nya ponny Viggo. Sjukt söt haha. Fixade nemo & skritta över han till ett ridhus & Frida Nadja. Så gick jag med den hästen hon inte red. Sen tog in hästarna i boxarna så drog vi hem. Åt pizza . Satt vid datan & snacka. Kolla sen på film, taken 2. Den va ganska bra, sen gick vi & la oss typ halv 3? Vaknade Tyo kl 9, åt frulle & allt Sånt. Pappa hämta mig typ kvart i 10. Så kom hem för en stund sen, chillar nu. Ska dra & rida sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0