Första inlägget 2013

Första livet 2013, känns så jävla underbart rent ut sagt! 
Har bestämmt att detta år ska bli bra. 2012 sög verkligen och hatade livet mest av allt då typ hehe, hände så mycket. Men det här året ska verkligen bli bra & ska hända massor osådär. Känns som början på ett nytt liv i allafall! 
 
Nyår har i allafall varit såhär: Gick upp kl 10 eller något sånt ? Åt frukost, kolla tv, snacka lite med daddi oså. Sen fixade mig och damma & städade mitt rum. Sen drog vi till stan vid 4, så vandra vi runt strömmen eller vart det var. Sen så drog vi hem, köpte lite godis på vägen. Sen när jag kom hem så hämtade jag bara mina saker och drog till mimmi runt kl 6. Så gjorde hon mat till oss så snacka vi o lite så. Sen efter rätt åt vi kladd kaka. Så satt vi bara där och chilla. Sen drog vi ut och smällde några raketer. Sen drog in och kolla tv, så snacka lite. Sen drog vi ut igen kl 12 och smällde raketer. Sjukt naaaajs haha ! Efter 00:00 så känns de ju som värsta befrielsen och början på ett nytt år! MEn i allafall, har känslan att detta året kommer bli sjukt nice!  Nu ska vi chilla lite i allafall och gå o fixa oss i fall vi somnar hehe, för båda är trötta ! 
 
Men mina mål detta år med Chilli är i allafall: 
 
- Lära känna honom och hitta knapparna på honom
 
-Börja träna med honom, både dressyr och hopp. 
 
-Vara med på stallets tränings tävlingar & kanske lite lokala oså, beroende på vilken form han kommer att vara på.
 
-Få en mer muskler och kondition. 
 
 
Mål med mig själv: 
 
-Satsa mer på skolan och få bättre betyg,
 
-Börja spara pengar. 
 
-Börja träna, typ ut och springa.
 
-Sluta äta så mycket godis och läsk
 
-komma i form
 
 
 
Såhär såg jag ut i början av 2012:
 

img_0236_186020972.jpg

 
Såhär ser jag ut nu: 

pic_506bd3ef9606ee5e7213a990_50bcc6eaddf2b33fb9004f3e.jpg

Förändrats både i klädstilen och håret. 

I början av 2012 hade jag alltid leggins och någon tjock tröja eller mjukingsar. Nu har jag ALDRIG mjukings eller leggins. Tycker inte ens att det är sådär jätte skönt! körde även på den röda jackan som typ alla fjortisar hade då. Fattar inte hur jag såg ut! Mitt hår va lite mellan blont, nu har jag svaart/mörkbrunt. Använde inget smink då, nu har jag ALLTID smink. Plattade inte håret eller gjort någonting med håret, nu plattar jag håret varje dag. Dock inte om jag bara ska vara hemma och nte gå ut, men det är ju en grej. Tycker att jag har förändrats väldigt mycket ialalfall, både sätt och utseende. 

 

Gott Nytt år Alla Bitches I Alla Fall <3 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0