13 januari

Sov hos Agnes i natt. Vi träffade Lisa, Amanda, Ida & Bella i går. Sjukt kul! Vi gick omkring va inne hos Amanda & Agnes. Jag och Agnes drog hem typ halv 11 då bäddade vi & fixa. Sen kolla på film. Gick & la oss typ 2 prata en stund somna typ halv 3. Vakna i morse & va livrädd för jag drömde mardröm, HAHA. Så jag väckte Agnes & när hon vakna somna jag om själv... Vakna igen tjugo i 12. Kolla på film & åt frulle. Sen fixade vi oss & städa så kom Lisa. Jag drog hem typ vid 3. Ska dra & träna med Emelie sen i 2 timmar hehe. Sen bara chilla i kväll & fixa inför i morgon. Prao igen, bara en vecka kvar sen börjar helvetet igen...


Kommentarer
Postat av: Marta

Delta gärna i Veckans blogg på min blogg, det ända man behöver göra är att kommentera med "Jag är med". Man vinner en länkning för ca. 100 läsare! :) Kram! :)

2013-01-13 @ 17:36:57
URL: http://www.nattstad.se/stalltjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0