Svar på frågestunden

Blev en kort frågestund den här gången. Men svaren i allafall: 
 
1. Hur länge har du varit medryttare på chilli? 
Svar: Sen i mitten av december typ tror jag ? 
 

2.Hur hittade du honom? 
Svar: Det var så att, jag var ju medryttare på calle, oså blev han såld och då provred jag Melindas storhäst och hon var väldigt svår. Oså kom vi på tal om att hennes mamma hade en D ponny, oså prata hon med hennes mamma och så kom jag och provred. Vart kär i han första gången seriöst! 
 

3.Vad gillar du mest hoppning eller dressyr? 
Svar: Hoppning! Fast dressyr kan också vara kul när det går bra ! 
 

4.Vad är det högsta du har hoppat? 
Svar: 105-110 något :)
 

5.Vad gör du helst på en fredag kväll? 
Svar: Träffar kompisar eller bara slappar om jag är trött! 
 

6. Cola/fanta
 
7.Ett av dina roligaste minnen ?
Svar: Ja du, jag har många men ridlägrena med dig :)
 

8. Vad använder du mest, mobil eller dator?
Svar: Mobil själklart! 
 

9. Berätta lite om din medryttar ponny, ex, mankhöjd, ålder färg osv. 
Svar: Han är en maxad D-ponny fux som är F. 98. I tidigare åldrar han han och Melinda tävlat upp till LB. Han är världens bästa, vet inte vad jag skulle göra utan honom! 
 

10. Har du något favorit plagg? Om du har de kan du lägga upp ngon bild på det då? 
Svar: Nej, jaag har inget speciellt favorit plagg.
 

11. Vad är ditt mål med chilli? 
Svar: Hitta nya knappar, lära känna honom. 
 

12. Är märkes grejer viktigt för dig? 
Svar: Nej absolut inte! Man är inte bättre på något sätt bara för att man har märkes grejer. Men visst det är fint.
 

13.Vad ska du göra på lovet ? 
Svar; Träffa kompisar, stallet . kanske stockholm med madde. Mer om det kommer upp senare :)
 

14. Tycker du om din skola? 
Svar: Igentligen inte, men orkar inte hålla på byta för att det kan påverka betyg och så kommer man in i ett nytt system oså.
 

15.Chips/godis
 
16.ponny/häst
 
17.Tacos/pizza
 

18. 1 bra kompis/ 3 falska
 
19.Kan du svara i ett video inlägg? 
Svar: Nej tyvärr inte den här gången, men nästa gång kan jag fixa det :)
 

20. Dina favorit plag? 
svar:;; Helt ärligt så vet jag inte, men något som man känner sig bekväm i lixom.'
 

21. Kille/singel
 
22.Vem är din närmsta vän? 
Svar: Frida Wyglerhenne kan jag säga allting till och jag vet att det aldrig kommer ut! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0