Ridpasset 14 feburari

Ingen skola i dag, för jag mådde inte så bra i morse. Så sov till halv 11, så väcker mamma mig så har hon gått upp tidigt fast hon har jobbat natt och köpt en choklad och en triss lott , gulligt :') 
Bara varit hemma. Sen åkte jag ut till stallet, underbart att få trräffa min prins igen. Mådde bättre då så jag red. I början va han väldigt springig och ville i från arbetet, men sen fick jag han väldigt mjuk och avslappnad och han var väärkligen jätte duktig, blir så glad når det går bra och jag lyckas ! 
I slutet av ridpasset när jag skritta av han börja jag må illa, så när jag hade skrittat av han så fixa jag han och slängde in han i boxen och lämna allt o det och drog hem. Har mått illa ända sen dess. Såå det blir ingen skola för mig i morgon heller.. Men måste i allafall hämta allt plugg eftersom vi har 2 prov efter lovet, yammi  naaaaaaaaaaaaaat! 
 
Nöjd med dagen ridpass i allafall, min älskade prins!  <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0