Räkan 5 feburari

Fy fan säger jag bara! Det kändes så otroligt bra. Han va super snygg. Börja med att Bella red för typ visa hur jag ska ha stödes på de olika betten, igår red vi på pelhalm. Hon red en stund & sen hoppa jag upp. Skritta på långa tyglar en stund sen jobba vi i skritt att halva lång sidan ska rumpan va på spåret & sen ska framdelen va på spåret. Sen jobba skänkelvikning i alla gångarter haha galoppen blev ganska svår. Sen gjorde vi galopp ombyte , så skritta av sen. Är mer än nöjd över ridpasset herre Gud stämde så bra & han va så fin! Ännu en gång tack Bella för att jag får rida din fina räka & tack för att du hjälper mig :')


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla

Härligt :)

2013-02-06 @ 16:06:12
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0