Frågor från frida

Glömde svara på några frågor från frida, så tar dom i det här inlägget.


 
Har du bestämmt dig vad du ska hoppa med chilli än, den 9 mars ? 
Svar: Nej inte än, beror på hur det går när jag hoppar honom nästa gång. Men jag har lite tankar vad jag skulle vilja hoppa! 
 
 
Vi måste ses på lovet ! 
Svar: Ja det är klart vi måste, saknar ju dig <3

mål med chilli o räkan ? 
Svar: Lära mig fler knappar på både chilli och räkan. Båda två är svåra hästar. Och båda är typ motsatser mot varandra. 

trivs du i skolan ? 
Svar: Sådär..

bästa vän ? 
Svar: Du och Elias! Ni två är dom ända jag litar på till 100%. Allt jag säger vet jag att det stannar hos er!  så sjukt glad att jag har er <3 
 
ehh ahh typ så, puss <3
Puss på dig med <3 
 

kolla in Fridas super fina blogg : http://fridarida.blogg.se
Bild som hennes tränare har tagit. Hon tar sjukt frina bilder, big like till dom! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0