dagarna på lovet

har inte uppdaterat något för att min data sladd är trasig, uch . Men ska köpa ny snart. 
Har skrivit några mobil inlägg några gånger, men det cepar och försvinner så orkar inte skriva nya då.. 
men i allafall, i dag va jag hos chilli. Hoppade han och det gick mer än bra. Melinda hoppade honom också. Dom klipte 95 oxer med lätthet. Han hoppar sjukt bra min älskling! Och vi hoppade 80 oxer. 
 under lovet så har jag : 
 
Måndag: Va med Linnea, vi fotade o glodde på film. Drog hem runt 6 och åt kina med mammi. Sen va jag med Bella och Agnes, så kom oliver och benjamin. Vi chillade lite bara. dom drog runt 11 så drog jag till pappi och sov där. 
 
Tisdag: Chillade och läste äcklig tråkig svenska bok på förmiddagen och på eftermiddag åkte jag till räkan. Hopptränade för Bella. Och fy fan vad bra det gick! kändes sjukt bra och vi fick bra språng. Hoppade 90 bana på slutet. Sen sov jag hos min kusin och vi chillade typ bara. La oss typ vid 1. 
 
Onsdag: Chillade typ bara drog till min morbror och åt lite och hyrde film med mammi. Chillade igenom dagen bara. 
Inget speciellt. 
 
Torsdag: Va hos chilli, hoppade melinda också. Dom hoppa 95 oxer jag jag 80 oxer. och det gick sjukt bra för både henne och mig. Allt kändes perfa till 100 %. och jag älskar honom enormt mycket. ätit och pluggat lite. Är hos amanda nu. Ska sova här i natt och i morgon drar vi till stockholm och shoppar. Hollisteeer <3
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Kommer du och tittar när jag hoppar och fotar
lite på Lördag ? ;P <3

2013-02-21 @ 22:50:32
URL: http://www.nattstad.se/SMryttarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0