11 feburari

Siiter och chillar, skolan var ovanligt tråkig i dag. Börja med engelska, jobba med realia arbetet, inte mycket kvar på de nu. Sen tyska, gjorde inget speciellt. Sen SO, hade bara genomgång och så skulle vi få läsa i boken, jag hade glömt min hemma så jag dela med Amanda, och vi skulle läsa om indistruella revolutionen men vi börjar läsa om tjänster och service och kommer på de när vi har läst klart så vi satt och as garva. Lunch, pyttipanna, blä! Idrott, o fy sjutton trodde jag skulle dö av tråkighet, fy!  Körde handboll och styrka. Uch! Sen Sns, kolla på en tråkig film, sen slutade 15:15. Drog hem så åkte vi till avantia och glodde lite oså. Sen har gjort lite läxa. Ska göra mer sen. Ska hoppa in i ett bad , ska sova tidigt i dag. Har varit äckligt trött hela dagen. Fuck monday! 
 

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Avantia suger joo ! :D Finns typ inget billigt där .. !

2013-02-12 @ 18:30:41
URL: http://nattstad.se/ryttarzanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0