Söndag den 30 september

Tjoobräää, haha skojja. Men aja min dag i allafall:
Börja med att jag vakna vid kl 10:00 av att jag nästan ramla ner från sängen. När jag slog upp ögonen var typ mitt ansikte neråt i golvet .. somna om & vakna av samma sak.. 
 
Aja gick upp & åt frulle, hoppa in i ett bad.. satte mig vid datorn & sen åkte och gjorde en smaching sak som ni kanske får reda på efter onsdag eller något ? :)
Köpte med donken hem på vägen. När jag kom hem bytte jag om och drog till min kusin. 
Vi gjorde läxor togheter... nä men jag gjorde en idrotts grejs och hon gjorde sina läxor, för jag har inte det programmet på min dator & allt skit försvann i skolan.. buhu. 
Sen kom pappa & hämtade mig vid halv 9. Så när jag kom hem så satte jag mig vid datorn. Har fixat mig nu & ska packa tills i morgon & kolla vad jag ska ha för kläder. Sen blir det att gå & lägga sig. 
 
 
Ska göra 1-2 tidinställda inlägg tills i morgon. Vet inte riktigt hur uppdateringen kommer bli. Har ju väldigt mycket i skolan just nu... men ska försöka göra tidsinställda och slänga in 1-2 inlägg om dagen så ni minst får 3 inlägg. 
Men sånt som märks. Och min fula design måste göras om !  Men kan inte göra det ännu. Har inte bilder på det jag ska ha ännu. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline♡

vad hittar du på nu då? :)

2012-09-30 @ 21:42:04
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0