pauuuuus

Tog en paus i från läxorna ett tag nu, har bara SO kvar sen är jag friii :D 
Nä, men mitt liv är typ så just nu plugga plugga plugga , för man vinner ingenting på att skita i det och det är super mycket just nu. Så vill jag ha bra betyg för det krävs att ha bra betyg för att bli det jag vill. Men det är jobbigt , men om man delar upp det så det inte blir så mycket varje dag. 
 
Men hur som helst dagen : 
Började med Bild, där håller vi på med ett grupp arbete, vi gör en förbättrad iphone. 
Svenska: Vi chillade mest, läste och prata.
Slöjd: Stickar en halsduk :D
Lunch 
Idrott: Orgenterade i dag, hade alltså uteidrott & det gick super bra för mig & moa. Vi hittade alla kontroller utom en för vi hade inte mer tid. Men i början gick det väll sådär, jag va nära på att spy för att vi hade ätit innan & jag mådda as illa. Kände hur det satt i halsen men det blev bättre sen. Men de är inte för att jag är sjuk utom för vi har ätit innan. Sen hade moa ont i knät o vi fick håll o så. Men vi sprang typ hela tiden. Är sjukt nöjd med mig & moa i dag. 
No: Vi jobbade med protiner, fett o sånt. Sen slutade vi kl 15:40... Lång dag, uch ! 
Och nu på kvällen är det ju bara plugg som sagt & sen svara på frågorna på frågestunden & såå ska jag försöka svara på kommentarer!  så hela kvällen är fullt upp typ. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg hos mig! Kram :)

2012-09-19 @ 20:24:34
URL: http://ffannyelgstrand.blogg.se
Postat av: Sarah Persson

Tycker du om slöjd? :) är allt bar med dig förresten+

2012-09-19 @ 20:28:42
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv;
Inte så roligt kanske men bra iaf :D Kram!

2012-09-19 @ 20:33:15
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0