med isaaaaaaaaaabella

hellu, sitter vid bellas mammas dator just nu. vi har precis varit i ica kvantum och köpt massor av godis som vi ska tjocka oss i kväll. as najs!  sen nu håller bella på att gör mat. innan det gjorde vi en video blogg som jag ska lägga upp nu så den kommer upp på bloggen sen. Men innan jag kom till bella var jag hos min kusin för att hon fyllde år i dag. 12 baaast! Så åt vi tårta och chilla lite. Sen åkte vi till city gross och bytte ridskorna för att dem var försmå dem vi hade köpt till henne. och ja... i kväll så ska vi va med lite friends, äta godis, kanske kolla på film.  Ja inget speciellt alltså! men måste fixa filmen nu så puss pååå er :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0