Frågor om calle

kan inte du skriva lite om calle ? vart han står, om du hoppar eller rider dressyr, ras, om han är ponny/häst?

Svar: Jo visst kan jag det ;D
Han är en c-ponny. 137,5 tror jag han är. Jag tror han är new forest & welch. Är inte helt säker. 
Jag har ju bara ridit honom 3 gånget. Så har bara ridit dressyr & lär känna honom hur han är att rida o så. Men jag har hoppat ett litet sockerbits hinder första gången jag red honom. Men ska hoppa lite på söndag. 
Han är en ganska pigg & stark herre. Lite sur i boxen. Men i hanteringen är han snälll pååålle. 
Stall skriver jag tyvärr inte i bloggen... Men kommer skriva mer om honom nu när jag börjat på honom . Har ju bara varit hos han själv 1 gång. Men kommer skriva om ridpassen, bilder osv. 
Mamma hänger med och fottar i morgon. Så efter i morgon kommer bilder! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0