hos Madde

sitter hemma hos madde just nu. Sov här i natt. Vi har precis kollat på Irene Huss. Den var ganska bra !
Vi snart göra i ordning oss för pappa kommer snart. Ska till stallet då & fixxa o rida calle. Sen när jag kommer hem ska jag slänga mig i ett bad & plugga NO och engelska, Sen ska jag bara glo på Solsidan och beck o chilla tills i morgon.  Ingen speciell dag alltså. Men skriver mer om kvällen senare.
 
Snacka om att helgen går fort. Känns som att de var fredag i går.. Men aja... Inte långt kvar till jullov tror jag inte i allafall.. Men måste fixa mig nu ! Puusss o kram, skumbanan ;D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba & Liza

Missa inte att vi har startat upp bloggen igen! :)

2012-11-11 @ 14:20:27
URL: http://ebbaochliza.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Vad mysigt du haft de, jag gillar Irene
Snygg avslutning.
krAm

2012-11-18 @ 16:45:56
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0