Hemmaaaaa

Tja tja bitches! Haha nä skoja !
Men kom precis hem i från stallet. Red två stycken hästar i dag . 🐴 först calle. Längden lädrens två hål & de gick mycket bättre. Men oj vad sur han blev för jag kom åt honom bättre haha. Gulle! Men red inte så länge, för de ca ganska trångt. Sen prov red jag en stor häst i stallet för att Calle åker ju om en vecka. Och först kolla jag nät ägaren red & sen hoppa jag upp. Skritta lite först, och sen trava. Växla lite mellan trav & skritt för att känns på gas & Bromms. Red lite volter , serpentiner oså. Sen galopp. Och jisses vad stark hon är. Fast det är ju kul men stark som satan. En svårt häst säger jag bara, men hennes steg, sadeln , stigbyglarna mums! Ja allt va typ parfekt med henne! Rolig att rida va hon verkligen. Men ställde inga krav utom bara känna på henne. Men tror jag skulle prov rida henne igen?(: kul kul! Hon är
Även en liten ninja heeeest. Hon kan sparka lite i ridningen. Haha Gulle! Jag kommer väll flyga i väg som ett flygplan ✈ haha nerrå! Men nu ska jag typ plugga regering, dusha & sova ! Hoppas på en bättre dag i morgon ! Puss människor !


Haha korna i stallet verkar också ha ett roligt liv ^^


Kommentarer
Postat av: KOHLERS - Din bloggtidning på nätet!

Jag tänkte bara tipsa om min nya grymma tävling som pågår just nu :D
http://kohlers.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-150-.html#comment
Det är busenkelt att vara med så hoppas du vill delta! :D Kram!

2012-11-23 @ 22:36:19
URL: http://kohlers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0