Dagen 19 november

Har inte bloggat på ett tag.Men har inte haft någon lust eller ork eller tid. Bloggen ska lixom bara vara något som är på sidan och jag gör för kul lixom !
Men ao, i dag har jag varit i skolan.
Började med engelska. kom typ försent. Men läraren brydde sig ändå inte. Så jobba vi med uppfinningar i grupper. Fick va med maja, men alla andra va 3 st. Men aja. Sen hade vi tyska. Jobbbade med ett häfte & gjorde läxförhör.
Gick väll helt okej! Sen SO, fick reda på att vi skulle ha en inämnings uppgift & ett prov. Och jag fattar nada av hela skiten. Sen lunch. Satt med några tjejer & några killar. Men åt lite fort sen drog jag. Så gick jag ner & bytte om. Väntade på Bea. När hon kom så snacka jag med henne. Så hade vi idrott. Vi spelade basket. Vårat lag var klockrent alltså ! vann alla matcher. Och jag gjorde ett mål som var 3 poängare. Stolt... haha. Men vi vann över alla hela tiden. Sen hade vi SNS, vi kollade på film i en timme om vad som händer i kroppen när man har barn haha!  Äcklig & dålig film. Satt o snacka med Linn i stället. Sen sista halvtimmen så jobbade vi med frågor om att göra Abort. sen slutade vi kvart över 3. Drog hem. Bytte om och drog till rusta. Skulle kolla på en sak men den fanns inte. Men köote lite ansikskrämer & ansikts masker. Sen köpte donken & drog till stallet. Fixade & gosa lite med Calle. Sen red jag honom. Vill bara försöka hitta stödet igen. Men typ omöjligt. Jag är ju ganska stor på honom. Men han åker ju ändå nästa helg :'/ så ska gå upp till storhäst då. Något som är lagom åt mig. Sen drog jag hem & bada. Så tog jag en ansiktsmask. Så har jag ätit oså. Sen bara suttit vid datorn. Men ska borsta tänderna nu & gå o lägga mig så. Vi hörs!
 
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0