15 maj

Har inte bloggat på väldigt länge, men jag känner att de är helt tomt, inget och blogga om . Men ska försöka börja lite igen. Jag skrev ju att jag va och kolla på en medryttar ponny, inget för mig !  de va typ en skogsmulle och shitt. Nej inget för mig jag ska ha tävlings ponniii som jag ska ut och tävla & träna på och komma någon vart! Vart iallafall super glad i dag i skolan för att på so fick vi tillbacka proven och hade alla rätt , va länge sen de gick bra för mig, och sen gick de bra på en annan sak vi fick tillbacka och på idrotten gick de bra. Är super nöjd med dagen !
Efterskolan så åkte vi till stan och skulle leta upp pain of house eller vad det heter, ska ju pierca naveln och när vi kommer dit så är de stängt... och lucky seven måste man vara 15 blä på dom !  Min mage är väll inte bättre om jag är 14 eller 15 ?  haha ! konstig regel ^^ sen har jag bara pluggat hela dagen. iam a pluggis haha , fast nae.
Snart sommar looov, i love it , men i höst äre betygg, buhuhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0