Tv

Sitter och kollar på Maria wern nu har varit i skolan i dag ganska Nice dag. Sen till joppe , gick sådär i dag . Han va allmänt bråkig. När jag kom hem så gjorde jag mat själv och som vanligt blir den rå när jag gör fast i dag blev jag väldigt nöjd med potatismoset dock va fisken rå. Sen plugga masa engelska. Ska kunna en hel text utom till , hur ska jag klara de ? Typ 13 as långa saker. Sen nu kolla på Maria wern. Ska kanske fixa lite so eller svenska sen i stället för Bigbrother eftersom alla kul har åkt ut så de kommer väll antagligen suga nu. Men vi får se. Känns som i
Jag har en bomb av läxor . 2 svenska saker, 1 as lång engelska sak man ska kunna utomtill massa gloser tyska läxa , sns läxa, och so. Lite är för jag inte har gjort för att jag va borta hela förra veckan. Ska fortsätta glo på tv nu. Ska bli bättre på att blogga .


Kommentarer
Postat av: therese

Hej, kör dagens blogg tävling på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :) och läs gärna så du får en bättre chans att bli dagens blogg också!



direkt länk : http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/march/nu-kor-vi-dagens-blogg.html#comment



kram /therese

2012-03-26 @ 22:00:27
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0