Långt inlägg

Ligger i min säng nu och tänkte blogga lite för att jag inte gjort det i dag och så. Min statistik gått upp as mycket. Funderar på ny design och header eftersom min header är vinter och tråkig och bara häst i den så åker joppe snart och jag ska börja på nytt. Gråa designen ser ganska tråkig ut. Måste bara ta mig tid till att fixa det eftersom jag har 1 veckas skol jobb att ta igen när jag va sjuk och stog i joren och är i stallet typ 4 dagar. Är i allafall grymt shopping sugen på typ någon stickad tröja , några jeans , ett typ linne shorts och solbrillor. Jag tänker nästan åka ner till stan någon dag i veckan och köpa något. Är också grymt sugen på sommar. Sola, bada, värme, bli brun , Ridläger och massa mer. Längtar grymt.
Aja, skola i morgon as tråkigt ! Sen hem plugga så kommer pappa och hämtar mig så drar vi till stallet. Får snabba på i morgon. Måste hem och plugga massa mer sen kanske kolla på tv om jag får tid. Svaren från frågestunden kommer ut på onsdag så fråga på nu. Ska bli mycket bättre uppdateringar ock lägga in roligare saker. Ska sova nu , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0