dagar

precis ätit, ska plugga, glo på tv och sova sen. känner mig as trött, men behöver igentligen städa mitt rum som ser ut som en bomb, men orkar verkligen inte idag, får göra det i morgon i stället.
såhäär ser resten av min vecka ut:
skolan från 10 över 8 till kl 3, sen så drar hem slänger i mig något att äta så drar jag till stallet och provrider en häst.  sen hem plugga massor av matte och städa mitt rum sen kolla på bigbrother och sova.
på fredag så skolan från tio över 8 till kl 3 ,  kanske drar till stan en stund och sen till stallet, tar med kameran ska väll fotta lite om någon kan hänga med och ta lite. sen hem och planera läxorna eftersom jag ligger efter massa nu när jag stått i joren och vart sjuk. sen bara chila hemma.
lödag: kanske va med en kompis , inget säkert. annars bara vara hemma och ta det lugnt, om jag inte gör något kanske jag pluggar lite så jag inte behöver plugga som en idiot i veckorna.
söndag: rida lektion , plugga och sen kanske te kusiner och sen kolla på tv.
någon dag ska jag ta mig och gå ut och fotta när det är fint väder, behöver göra en ny header och nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0