trött

blogga inte mer i går, men jag drog ut direkt efter jag hade färgat håret. va med lisa i stallet sen träffade vi några och så kom jag hem typ vid halv 12 så va ganska trött då. Gick o la mig vid halv 1.
idag vaknade jag vid kl 9 och så åt ja frulle o så. Sen åkte vi till skogslotten och så jag trode  vi skulle rida i gräs hagen, men nej ? Dumma regn ! vi körde handy horse, gick skit!  fick inte ha något spö och hästen lysnaade nada på skänkel och vi körde på snabbast tid, så de gick ju bra, eller inte. Sen åkte och glodde på hööks och sen åkte vi och gjorde en hemlig sak .  kom iallafall hem nu, är ganska trött. Ska hoppa in i en dush och bara chilla nu. har varit i väg hela dagen.
Resultat på färgen  kommer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0