to stallet med Emelie (:

Hellu. Vaknade vid 09:00, hade ställt klockan, vet inte varför , eftersom jag ska i väg vid kl 12:00?
Har gick typ upp vid 10, åt frulle & har städat mitt rum och fixat mig lite. Ska snart klä på mig och följa med Emelie till stallet, ska fota henne & texas. Sen när jag kommer hem drar jag & hämtar mina stövlar så ska någon komma & prova dom kl 18:00, för dom kanske ska köpa dom. Hoppas verkligen det, så att jag kan köpa ett par pioneer eller ett par tretorn falsterbo! Så får vi väll se vad som händer i kväll. Kanske är med någon kompis eller hittar på något. Emelie har lärt mig att vara sysselsatt hela tiden, så kan typ inte sitta stilla nu... Måste fixa lite , bloggar senare. Puss & hej lever pastej.
älskar dig grymt mycket, munsboro dandy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0