Ridpasset i går

Va ju hos danne i går. Tog in honom och borste han. Sen fixa han och red. För nu går dom ute dygnet runt så man behöver inte mocka & fixa mat o allt de. Så red jag. Det gick jätte bra. Bara 3 gången jag rider honom.  Red mest på volter. men han gjorde allt jag sa till honom att göra , så va han lite pigg. De gick iallafall grymt! Red inte så länge eftersom de va ganska varmt ute.  Sen  gick tillbaka till stallet och så smörjde jag sadeln och det. Så släppte vi ut danne & han är grymt lycklig och springer ner, så märker han att ingen är där. Så kommer han upp igen och gnäggar. Fast de står ju en annan häst i en hage brevid så han är inet själv.  Hihi, besviken häst. Han är grym! 
 
Kan inte beskriva hur mycket jag älskar denna häst! <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Danne din egna häst? Har du nån egen häst ?

Svar: Nej !
None None

2012-06-25 @ 11:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0