Mitt sommar lov kommer bli gaaalet bra!

Siitter och messar med kompisar just nu. Väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag o träffa några brudar. Mitt sommarlov börjar verkligen bättre än grymt !   Så kommer väll hem ganska sent sen.
Och i morgon blir de att gå upp skapligt för att dusha och sen fixa mig för att dra till stan med madde. Sen följer jag med henne hem så ska vi sova över. Har planerat massa nice vi ska göra i morgon. Kommer bli galet nice. Kanske träffa en eller två personer o så vidare.  Vi kommer väll rättare sagt typ dygna ? vem vet. Fast de tror jag inte.
Ska äta nu så ska jag dra te några bruuuds!  Puss o hej !
image description
puss på diig maddiiish <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0