fixat bloggen lite

Fixat bloggen lite granna. Inte helt klar, headern ser mupp ut för att den är såååå stor, ska fixa det i morgon för jag ska troligen inte till skolan och så ska jag fixa lite annat smått. Så den är inte helt klar. Sen kommer de bli en annan header, de är bara en tillfällig, men jag säger inte varför ännu.  Så ska jag ta nya bilder o så aa. Men bättre än den andra headern som verkligen var KATASTROF!
Bloggen ska bli lite mer en häst blogg. Men kommer också skriva om vanliga saker. Men ska skriva mer om ridningen oså.
Ska gå och lägga mig nu, har fixat med bloggen väääldigt länge. är trött nu, är ju lite sjuk också! Grymt ont i halsen !  Blä på det!
Bloggar mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0