blandat ...

Orkade inte dra ut. är grymt as trött. Får verkligen inte bli kvälls trött :o
sitter och taggar in för i morgon ska ju va med bästis festis på stan o sova över. Längtar som en idiot. Kan verkligen inte fatta att de är sommarlov. Det här sommarlovet kommer bli galet crazy. Träffa nya komppisar, ridläger, sola, bada, ullared, liseberg, va hos danne,  + tusen andra saker som kommer bli vääääldigt nice!
Hoppas jag får med mig någonting från stan i morgon. Känner mig shopping sugen , wiihoo..  Kan fortfarande inte fatta att de är sommar lov, kan skriva de 25 gånger till fast ja inte fattar de hhaha. kommer ändå sakna min klass, för ja tycker om den... Den är cool med underbara människor och niciga kompisar!  Hoppas att de blir lika bra i höst! Uch på att vi har betyg, men ja ska verkligen vila ut nu över sommaren för att kunna ligga på topp för att få bra betyg ! vill verkligen kunna komma in på ett bra gymnasium sen.  Har gjort massor av galna saker med min klass, som aldrig kommer glömmas ! så längtar verkligen inte till 9:an då man skiljs från klassen. Tex, mem med klasssen och vandringen, teatern o massor utav annat.
Onödigt inlägg men aja, what ever lixom ! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0