åska ,

Har inte bloggat , försökte från mobilen några gånger i fredags men naaaaae. Jag och madde gick på stan då, köpte ett armband, en ring, ett linne, en tygpåse, en parfym, vatten plåster så ja kan bada med piercingen, men dom sög verkligen & donken.  Sen åkte vi hem till henne. Vi gick till felix då, tog lite tid innan vi hitta..Han typ kikla ihjäl mig. sen drog jag och madde hem till henne, vi hoppa i poolen och tog ett dopp, sen hoppa studs matta och åt lite. Sen gick vi ut med hennes hund och bädda o så, så gick vi o la oss vid kanske kl 1 och somnade kvart över 1.
Vaknade kvarit i 10 av ett sms dagen efter-.- vi gick upp och fixade oss , så gick vi till felix, va där en stund. Chilla lite på studs mattan/sola. Så hämta mamma mig vid 17:00.  Så när ja kom hem va ja grymt trött och bara låg vid datan hela dagen.
idag: har jag inte heller gjort något typ. Varit död hela dagen känns de som. För att ja inte kunde sova i natt tack vore åskan.. vaknade vid kl 2 och somna vid kl 4 igen.. Hoppas verkligen inte de åskar i natt igen. Då vet ja inte vad jag gör. De är grymt irriterande när de åskar iallafall!
Hoppas på myyyycket sol i morgon för då drar jag och emelie till himpa och badar, nice nice ! Måste bli lite brun, kan ju inte gå runt som ett lik hela sommaren :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0