1 år sedan

I går va det ett helt år sedan jag träffade alla underbara brudar på ridlägret.  Bara en vecka kvar tills jag drar på ridlägrer.  Jag och clarissa kommer ha såå fett kul ! hoppas vi får bra hästar också. När man ser alla andra som åkte på ridläger i går vill man bara åka diiiit. Fast den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
 
 
Blondie, en riktig liten bitch om man inte kände henne. Kom i håg första dagen hämta henne i hagen.. sen i spiltan hon försökte sparkas och bitas..ja va verkligen rädd för henne och trodde veckan skulle bli ett helvete. MMen neeej, när vi hoppa tyckte jag hon va kung på hoppa ända tills näst sista dagen. Hon stanna hela tiden.. och ja blev arg, när hon gjorde tvärnit och jag rammla av... 
Men hon vart snällare i spiltan/boxen när jag börja känna henne. Hon slutade försöka sparkas och hon gjorde inget när jag kkom. Sen sparkade hon söndert väggen. HAHa hon blev lite arg.. 
 
så va mitt förra ridläger iallafall, vann ponny galoppen. träffade nya underbara människor. Hoppas de här lägret blir exakt lika bra! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0