op tönt

kollade förrut när madde spelade match i tennis, hon vann, super dutkig va hon.
hoppas hon vinner i morgon med, håller tummarna på henne !
dom skjusade i allafall hem mig, sen ja kom hem har jag bara varit famför datan o kollat på  olika program.
har kollat färdigt så ja kollar en massa bloggar och så ska jag typ äta snart. är as hungrig. fast för en gångs skull åt jag faktiskt i skolan .  kunde ju lika gärna äta på donken, om man säger att man äter där i stället för skolan, men bästa jag trode att jag hade busskort, men nej, så amelia rädda mitt liv så ja kunde åka med henne.
ska i allafall äta nu , så bilder på sakerna ja fick i går kommer någon gång under kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0