med madde

kunde inte blogga i går , internet funkade inte, fick i allafall en massa presenter som jag är sjukt nöjd över.
kan lägga in bilder på dem när jag kommer hem. är hos madde just nu. kanske sover här i natt. tar med kameran i såfall, kan säkert göra fler inlägg på hennes dator under kvällen om jag sover här så fixar jag lite tidinställda. men skolan va i allafall okej, so föst, va ganska chill,, ingen lärare, jobbade med ett papper.
Sen idrott, körde lite fotboll & pingis . klockrent med lisa, haha !
sen svenska, hade något debatt grej, jag vann min grupp, jag är bäst. sen lunch , hamburgare, va ganska gott.
i stället för matte och bas fick vi åka till mässhallen och kolla på när skollaget körde handboll, ganska chill att sitta där i från kvart över 12 till tjugo i 3. haha klockrent med brudarna, lite bråk med hahah ! snor unge :S
pappa hämtade mig och madde tjugo i 3. åkte hem till madde och ska typ äta nu och åka sen. bloggar mer när jag kommer hem. då kommer bild på presenterna. 
äta nu och va social mot madde, så pöösss!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0