läxor, nej tack !

hinner knappt blogga just nu, jag har massor med läxor ,

- gloser+text till torsdag i engelska

-prov i tyska till onsdag

-läsa på no tills i morgon

-jobba på så ja kommer fram lite i matten.

fattar inte lärare attt vi har ett liv?  man har typ aldrig någon fritid för dom där helvetes läxorna.
på lovet ska jag inte göra en ända pucko läxa , får  vi en ända muppläxa kommer jag slänga dom , så blir de !
ska hinna med bloggen så gott de går i allafall, så ni vet varför de kanske är lite halvseg uppdatering!





Kommentarer
Postat av: Ella ♥

Jag länkar din blogg nu :) Säg till genom att kommentera mn bloggnär du har gjort desamma :D



Kram, Ella

2012-02-13 @ 20:35:46
URL: http://ponnybruden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0