header

mimmi gjorde om min header i går, den va ju grymt ful, haha !
ska ju dock bara ha den tills jag tagit nya bilder på mig själv , för att i dag tog vi en massa bilder på mig & joppe.
så de är bara en tillfällig header. vet inte riktigt vad jag vill göra med bloggen, den ser så tråkig ut, tipps hur den kan se ut ?
red ju i allafall två hästar i dag. joppe tog vi massa kort & ridskolan gjorde vi framdelsvändning, skitsvårt ju ?
med övning kommer jag bli proffs ppå de. haha !
joppe va piggelin i dag. vi behövde inte sporrar eller spö, han hade så kul så han gav värsta bocken och moa åkte nästan av . hah, ja bahh wft han bockar av kul'?  haha ! sötis han är.
kom typ precis hem. är as trött. ska plugga lite till tyska provet nu . borde igentligen göra lite no och engelska, men palla ? haha. glöm inte ponnyakuten i dag 19:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0