mitt 2012 i häst bilder oktober-december

oktober:
 
 
Blev medryttare på calle, och började även hjälpa bella med hennes rally räka. Red då från 1 dag till sen 5 dagar. Alltså ganska lite fritid förrutom hästrna.
 
November:
 
 
 
Jag hoppade calle lite smått, red ut på han då han skena i väg i mörkret med mig -.-
Hoppade räkan för första gången. 90 Cm. Gick så sjukt bra. Svår ponny! Calle såldes.
 
December:
 
Slutate på räkan för honom hjälpte jag bara till med när bella gick lucia och hon tränade på tisdagar. MEn kommer självklart hjäpa hennne om hon ber om hjälp någon gång ! Sen började jag som medryttare på chilli. Och ja här är vi nu. Har min framtid med chilli nu. Vi ska nå stjärnorna han och jag!  vi ska bli bäst. När melindas syster slutar och rida honom kommer jag få rida honom ännu mer. Vilket jag är väldigt glad över. Älskar den ponnnyn sååå mycket <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0