Isabella strömberg din åsna :'(

Det här låter lite random, men i dag efter idrotten så skulle vi dusha, och ja som vanligt då har man ju en handduk! Sen så är det 2 dushar som är enskilda eller vad man säger, men jag har bella stog där ute, fast vi hade handdukar på oss. och så stog vi och dushade benen... sen tar hon upp den tar och sprutar över hela mig med handduk. så jag vart ju såklart dyng blöt för den där lilla råttan. Så min handduk va ju sjukt blöt när jag la ner den i min väska & där i hade jag typ massa skkolböcker och det. Sen skulle jag ta hem lite papper & jo, då är ju dom as blöta.
Tack Ulla bella, din skit. Du förstörde NÄSTAN mitt prov jag fick A på. Om det hade blivit förstört då hade de varit krig din bajs korv ! Men det blir det ändå för jag blev blöööt. Hoppas du läser det här bajs korv. men jag älskar dig ändååååå, fast bara i bland :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0