Börja blogga igen..

Tror jag börjar blogga lite smått igen.. Men tänker nog inte ta de som ett måste om jag inte orkar utom kommer bara göra de för kul & när jag känner för de & när tiden räker till! För skolan tar ju som sagt mycket tid..
Men hur som helst är de ju lov nu.. As Nice! Sov hos Madde i natt, vi hade de as Nice , skypa med några, snacka , ansikts mask & hade allmänt Nice! Sen i dag drog vi till stan, oså. Handla lite. Bilder på allt kommer i morgon! Va på stan från halv 2 till 6 typ hehe. Hitta massa fint som jag ska önska mig när jag fyller år!
Red också chilli i går, han va ganska stel för han hade stått i några dagar så då är de ju ganska självklart att han är stel, men han hade ganska bra frammåt bjudning så de va ganska kul! Dock gick han ju inte i någon form men han gör så gott han kan & jag blir alltid stolt över honom! Nästa Vecka är de bommar & socker bitar som gäller!! Älskar verkligen honom. Han är parfekta ponnyn för mig! Han slängde även ut en liten bock hehe, gulligt! Men börjar märka lite skillnad på honom nu. Hitta även en bra sak på honom som jag ska prova lite nästa vecka!
Men ao, har inte hänt så mycket ännu firat jul, varit med kompisar & stallet.
I morgon blir de att rida lektion & sen va med Madde, någon isac & joppe tror jag dom hette? Sen ska jag & Madde leta upp kenza jackan. Är typ
As kär i jackan.. Sen ska Madde få sin julklapp jag fick av henne idag men jag glömmer hennes hemma... Fick 3 navel piercingen , tack bääästis aa fina va dom! Bilder kommer i morgon!
Men ska sova nu, uppdaterar mer i morgon. Puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0