Hos My kusin

Blir att sova hos min kusin i natt. Bra att jag får tänka på annat just nu. 
Älta aldrig upp outfit bild förut , de kommer i morgon i stället. Har inga planer på i morgon. Är väll med kusin , så ska jag ringa ett samtal och hoppas som fasen på det. Ger inte ut änndelad det är. Ni kanske inte får reda på de ;) 
 
Va ju somsagtmed Johanna tidigare i dag vi har börjar prata väldigt mycket om när vi gick på vilbergsskolan. Saknar tiderna som fan. Vill få tillbaka dem.  Va en liten busunge när jag gick där ,blev utslängd vääääldigt ofta... 
Johanna är iallafall den bästa som finns, har alltid funnits där för mig. 
 
Ska va lite social mot min kusin nu. Bloggar mer i morgon. 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

söt bild , älskar solglasögonen!! :)

2012-08-10 @ 11:59:19
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0