svar från frågestunden :)

Postat av: Rebeccasliiv
är du kär i någon??
svar: Nej, jag är inte kär i någon :)
Postat av: emelie persson
1.högsta du hoppat med en häst & med vilken?
2.favorit stall?
3.bästa hästen du ridit?
4.hur hög är den största häst du ridit?
5.kommer du klara ditt godislöfte?
godis/glass?
svar:
1.  Jag tror det är ca 85 cm med en kompis medryttar ponny!
2. Jag har inte direkt provat alla stall, men dom jag tycker verkar bäst är
smedbygård & skogslottens privat stall.
3. Den bästa är nog figaro, älskar att rida honom !
4.hm jag vet inte :)
5.haha, nej absolut inte, jag klara det inte längre än en dag.
Postat av: julia gladhiis
hur många gånger har du tävlat???? :)
svar: Jag tror jag har tävlat 1 gång hubertus jackt & typ 5 gånger hopp, fast en gång startade jag två gånger.
Postat av: maria
Tröttanar du aldrig på hästar?
svar: nae, hästar är det bästa jag vet , men visst ibland när man är jätte trött är det jobbigt att åka till stallet, men
när man är i stallet så är de kul :)
Postat av: astrid
1.Hur gammal är din ponny?
2.Hur många gånger har du ramlat av en häst?
3.Vilket är ditt favoritmärke på hästutrustning?
svar:
1. Det var ju inte min ponny,det var bara min medryttar ponny, men han va iallafall född 1998.
2. 5 eller 6 gånger tror jag.
3. asså hästens utrustning eller min  ? iallafall, min utrustning är det kingsland och john whikaer och hästen är det också john whitkaer.
Postat av: lisa
vem är din bästa tjejkompis i din klass?
kär i någon...isf vem? HAHAHA
svar: Min bästa tjej kompis i klassen är nog moa, vi är ju mest och så, fast annars så tycker jag om alla tjejer i klassen :)
Nej jag gillar inte någon :)
Postat av: linnea
hur lång är du ?
Hur länge har du ridit och hur många gånger i veckan rider du ? :)
1, jag är 1.66 cm lång
2. jag har ridit i snart 4 år.
3.jag red 4 dagar i veckan men just nu bara 1 för att joppe är såld :)
Postat av: Rebeccasliiv
är du kär i någon??
svar: Nej, jag är inte kär i någon :)
Postat av: emelie persson
1.högsta du hoppat med en häst & med vilken?
2.favorit stall?
3.bästa hästen du ridit?
4.hur hög är den största häst du ridit?
5.kommer du klara ditt godislöfte?
godis/glass?
svar:
1.  Jag tror det är ca 85 cm med en kompis medryttar ponny!
2. Jag har inte direkt provat alla stall, men dom jag tycker verkar bäst är
smedbygård & skogslottens privat stall.
3. Den bästa är nog figaro, älskar att rida honom !
4.hm jag vet inte :)
5.haha, nej absolut inte, jag klara det inte längre än en dag.
Postat av: julia gladhiis
hur många gånger har du tävlat???? :)
svar: Jag tror jag har tävlat 1 gång hubertus jackt & typ 5 gånger hopp, fast en gång startade jag två gånger.
Postat av: maria
Tröttanar du aldrig på hästar?
svar: nae, hästar är det bästa jag vet , men visst ibland när man är jätte trött är det jobbigt att åka till stallet, men
när man är i stallet så är de kul :)
Postat av: astrid
1.Hur gammal är din ponny?
2.Hur många gånger har du ramlat av en häst?
3.Vilket är ditt favoritmärke på hästutrustning?
svar:
1. Det var ju inte min ponny,det var bara min medryttar ponny, men han va iallafall född 1998.
2. 5 eller 6 gånger tror jag.
3. asså hästens utrustning eller min  ? iallafall, min utrustning är det kingsland och john whikaer och hästen är det också john whitkaer.
Postat av: lisa
vem är din bästa tjejkompis i din klass?
kär i någon...isf vem? HAHAHA
svar: Min bästa tjej kompis i klassen är nog moa, vi är ju mest och så, fast annars så tycker jag om alla tjejer i klassen :)
Nej jag gillar inte någon :)
Postat av: linnea
hur lång är du ?
Hur länge har du ridit och hur många gånger i veckan rider du ? :)
1, jag är 1.66 cm lång
2. jag har ridit i snart 4 år.
3.jag red 4 dagar i veckan men just nu bara 1 för att joppe är såld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0