första skoldagen efter lovet

väldigt dålig uppdatering på sista dagarna, men har inte haft tid..
i går så red jag ju lektion, direkt när jag kom hem så åt jag och sen drog till lisa en stund, sen så när jag kom hem skrev jag en afrika sak i 3 timmar, välldigt jobbigt ja. sen kolla på ponny akuten och drog till lisa igen, sen hem och glo på bigbrother , dusha och sen sova.
idag började ju skolan, känner mig helt död lixom. har haft ont i huvudet hela dagen. skulle igentligen plugga en massa i dag men tar de i morgon i stället. då måste jag verkligen plugga på som en idiot för jag har två prov på fredag, uch uch , hatar prov , eller inte matte prov det är ganska kul faktiskt för att jag tycker om matte, men allt annat är uch .
ska börja med dagens outfit också, kommer säkert inte hinna på morgonen men kanske , vi får se.
frågestunden avslutas på söndag, så typ en vecka till, så fråga på nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0