cecar 7 april

kom precis hem i från stallet, red min cecar bus i dag, när  vi kom hade hon redan fixat allt.
så vi sadla och det där, och drog ut till dressyr banan. sen skulle de va träning där så vi drog till andra paddocken, så red lite där, så blev han vääääldigt rädd för något så han ramla nästan asså typ snubbla eller något, va as rädd att han skulle ramla men gjorde inte det som tur va. sen in i stallet, plockade av allt och in med han i spolspiltan, liiiite lerig heest efter en liiiiten lerig paddock.  sen satte på täcke och in med han i boxen.
tycker det gick ganska bra i dag ändå. tycker smedby verkar ett jätte bra stall, trevliga människor och så.
Ska dit igen på måndag , tar med kameran då.  känner också snart akut till en ny hjälm min sitter ju som en ko.
idag fick jag som tur va låna sofies , as skön ju !  nu ska jag fixa mig för att åka till farmor och äta påsk mat och påskägg, sen måste jag verkligen hem och städa mitt jätte fina rum host, ser ut som en bomb här inne.
såg precis också att det börja snöa och det suuuuger!  vill verkligen inte ha snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0