börjar blogga igen

Tog ju somsagt en blogg paus, bestämmer mig för att börja nu igen. Har inga prov eller läxförhör den här veckan, så himmla skönt med tema vecka, chíll också !  Idag har de varit ganska chill iallafall börja skola halv 9 sen jobbat med något på datan hela dagen, va med madde, tycker vi gjorde bra i från oss. Sluta halv 3 i dag, men sen gjorde svenska provet för att jag va sjuk i fredags, tror de gick ganska bra iallafall. Sen bara varit hemma idag. Värdret har varit ganska random i dag, för att först äre helt ok väder sen regnar osv...
längtar verkligen inte tills i morgon, har utvecklingssamtal, känner på mig att de inte kommer gå bra för att jag inte pluggar så bra och gör inte så bra i från mig i skolan....Har iallafall kommit på att jag ska börja plugga och göra bra i från mig nu eftersom jag får betyg nästa år. vill inte få skabb betyg. Så nu ska jag börja plugga på bra !
Längtar också grymt mycket tills på torsdag , jag , mamma , mammas kompis och amanda ska te linköping. Ska få en ny hjälm och så ska jag och amanda gå på ikano huset. Hoppas att jag får med mig massa saker där i från.  Längtar grymt.
Ska börja jobba på en ny design också, min är väldigt tråkig och grå.  Kom precis på att jag har so prov nästa vecka , så bäst och börja plugga i veckan...
tråkigt inlägg men aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0