6 april

sitter med min kusin vid datan oh skrämmer henne med scarymaze gubbar, sjukt kul !
har inte gjort åring mig ännu, ska snart gå och platta håret, försöker att inte göra det så ofta för att jag inte vill slita på håret. Sen ska jag få henne till att måla naglarn och så ska vi äta så ska jag väll hem sen. Va med någon kompis.
haft en seg uppdatering , i know  men igår va jag med Johanna, vi åt pizza och kollaa på tv och  chilade lie. sen sov jag hos min kusin, vi kollade film på datorn & chikllade lite sååådär. Sen när jag kommer hem ska jag fotta lite och göra ansiktsmask och bara chilla. fett tråkigt med snö, trode lixom vi haade gåt över till vår men nej ?
ska va lite social nu, pöss "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0