börja blogga igen

 
Ska försöka börja blogga igen. Fick en blogg kick nu. Men kom gärna med förslag om vad jag ska blogga om. Ska där i mot avsluta veckans blogg som jag drog i gång för ett tag sedan. Ska även kolla om Frida vill vara gullig och göra en ny header till mig för hon gör super fina & fixa ny design så bloggen blir lite frächare. Men mer om det sen. Men aa, sitter och bloggar nu. Väntar på att pappa ska beställa pizza så ska jag bara mysa i kväll kolla på datorn och kolla film. Och duscha. Dragit på mig mjukings kläder och ska kolla film nuuu. Någon som '' http://juliahofsweden.se '' rekommendera på hennes blogg.
Men bloggar mer senare , pppuuuuss..
(old Picture)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0