Sanningar om mig & chilli

- Jag hatar verkligen när folk snarkar. Otroligt störande. 
 
- Plugga är det tråkigaste som finns
(gammal bild på mig)
 
-Jag har precis slutat på skogslottens ridskola, för att ändast rida privat. 
 
-Min största dröm är att få en egen häst, fast jag älskar chilli mest av allt i allafall! 
 
(old pic)
 
-Jag har hoppat chilli upp till 90 cm än sålänge. 
 
-Chilli har tävlat med melinda när han var ynge.
 
-Jag tycket att idrott i skolan är det tråkigaste som finns! 
Första gången jag hoppar Chilli
 
- Jag måste verkligen ta nya bilder
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan inte du lägga upp en film när du rider chilli! asså dressyr, går ju himla fint på bilden !! :D <3<3<3<3<3

2013-03-18 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0