Helgens planer

Helgens planer är: 
Fredag: (idag) 
Va med Lisa & någon random person & typ chilla lite. Drar hem skapligt. 
 
Lördag:
Drar te stallet ganska skapligt och rider chilli & allt det där. Sen ska jag kanske träffa Frida och så kansek vi ska sova över inget bestämmt ännu. 
 
Söndag: 
Drar och solar med Malin, sjukt länge sedan sen sist men sjukt skönt. Och så ska jag plugga matte & hemkunskap. 
 
 
Ingen avancerad helg, men ska i allafall fortsätta blogga när jag har en dator som fungerar & så. Antingen fortsätter jag på denna eller gör en ny på blogg.se eller en ny på Nattstad. Vet inte riktigt vilket ännu. 
Ska i allafall börja träna lite nästa vecka igen. Har varit sjuk ganska länge. Men är väll snart helt frisk. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser verkligen att du kämpar med bloggen (har följt dig ett tag) Och det skulle vara super kul om just du kommenterade min blogg!

Kram/ En bloggläsare | Elin

2013-03-16 @ 09:56:30
URL: http://ehecktors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0