Första dagen på loooov

Första dagen på lovet, känns underbart! Har dock inga planer för dagen men de gör Inte mig någonting. Blir antaligen att träffa någon och chilla lite.
Men hoppas på att mamma kan färga mitt hår i dag. Min utväxt är typ sjukt stor!

Dagen i går :
Sov morgon till halv 11, sjukt skönt. Men va pigg redan från morgonen. Kom till skolan & var sjuuuuklt glad & pigg, vet inte varför . Hela skoldagen i går kändes så bra! Sen stallet fixa allt, sen hämta chilli & borsta honom & de. Sen red Jag. Brukar skritta fram ganska länge. Ridpasset gick inte sådär jätte bra men han va fin vissa stunder. Sen hämta vi gnista & borsta av henne & in i boxen. Sen köpte vi pizza & bara glodde på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0