Plugg dag

Hellu bitches. Pluggdag today. Har pluggat SO sen kl 9:30-10:00 i morse.. Puh äntligen klar efter 3 1/2 timme.. Kom sen på att jag har tyska till imorgon. Hade tappat bort pappret men en kompis Skicka vad vi hade. Tur de att man har snälla vänner! Ska plugga lite tyska nu. Sen måste jag fixa mig för jag ska i väg & äta hoa farmor. Sen hem till Mimmi & färga hennes hår. Så ska jag låna hennes dator och plugga lite engelska. Sen ponny akuten & dush. Full späckad dag.. Hehe men plugg är sånt som behövs i bland om man är smart & gör allt i sista sekunden.
Har inte gjort något speciellt i helgen. I fredags följde jag med Agnes hem & så va vi med brudsen. Vi kolls på THE impossible eller hur de stavas. Drog hem vid 10. Lördags plugga en stund på morgonen. Sen drog jag i väg & red vera. Gick helt ok. Sen åkte jag & mamma och hyrde film. Hunger games. Sätt den innan på bio men bra som satsn är den. Sen inget mer. Sjukt skön helg & inte göra något speciellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0