Melodifestivalen

Äåhhhhh får cp på min mobil har skrivit långa inlägg nu 2 gånger & skiten försvinner. Diss till blogg.se appen! Hur som helst, sitter & kollar på melodifestivalen, väntar på pappi. Ska ev plugga lite till sen, en lördag kväll, Kul. Eller inte, men sånt som måste! Ska även skriva ett nytt inlägg Om stockholm. Vill ha en hel data sladd nu så jag kan använda min älskling, första gången jag saknar det fan skapet, hur som helst. I dag så har jag inte gjort något speciellt. Red lektion på skogslotten. Hade fame, gick ganska bra, pigg va hon men det bara kul! Älskar pigga hästar. Sen Åkte till eken & kolla på Frida. Gick bra rör henne & viggo, precis utanför placering. Synd :(
Sen bara varit hemma, pluggat lite.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för att du kom o tittade ! ❤

2013-02-23 @ 21:24:06
URL: http://fridarida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0