12 feburari

Sitter och gör läxan nu med pappa, han hjälper mig med engelskan och rättar mina texter oså. Ska vara klart tills på torsdag eller fredag men jag är typ klar, skönt skönt! Idag så va har jag bara varit i skolan, segt som vanligt. Sen hem bytte om och drog till Räkan. Red på 3 delade bettet idag, och han va så sur haha, men de gick bra. Han är ingen lätt ponny men jag är jätte nöjd! Nästa vecka blir de lite hoppning och markarbete, se om bella kan filma lite då. Längtar ! Sen nu under kvällen ska jag inte göra något speciellt, bara fortsätta med läxorna så att jag blir klar med skiten. Börjar ju få fett mycket läxor och prov nu, gillas inte. Men bara att börja med dom i tid såå blire bra. Saknar i allafall min älskling Chilli så sjukt enormt mycket just nu, vet inte vad jag ska göra för jaag vill verkligen träffa honom nu nu nu nu! Ska i allafall fortsätta plugga nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0